reject: RCPT from unknown

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Červenec 10 11:53:15 CEST 2008

Netuším, jestli je to podle RFC, ale je to celkem logický rozdělování zátěže
na různý servery dost pravděpodobně v různých lokalitách. U webů je to hodně
běžný, u mailů to tak běžný není a asi to neodpovídá RFC.
Nejjednodušší, jak zjistit, který pravidlo to blokuje, je odmazat nejdřív
jedno, pak je vrátit a zkusit druhý. Podle mě to dělá
reject_non_fqdn_hostname.

PS: Myslel jsem to tak, že když se zruší obě pravidla, pak začnou chodit
všechny maily z Google a samozřejmě i maily z blbě nastavených SMTP, kterých
taky není málo...