optimalizace ext3 pro ukládání velkého množství větších souborů

Jiri Lisicky lisicky na datis.cdrail.cz
Pátek Červenec 11 08:39:04 CEST 2008

Jan Kara píše v Čt 10. 07. 2008 v 18:17 +0200:

>   Mimochodem ten DIR_INDEX bych pro vyse zminene ucely asi vypnul,
> protoze to pravdepodobne moc neprinese (spise naopak).
>
> 								Honza

Dá se někde najít víc o těch volbách? Konkrétně mě zajímá filetype.
Nemůžu nic pořádného najít.

Ten dir_index přepokládám pro mě nemá význam protože v jednom adresáři
těch souboru mám pár. Navíc je to starší stroj s White Box EL 3; má to
jádro 2.4.21-32.0.1.EL a mke2fs 1.32, který dir_index jak to vypadá ani
neumí.