MySQL v high-availability rezimu

Petr Vyhnal konfera na simerion.net
Sobota Červenec 12 10:54:02 CEST 2008

Zdravim,

mam uz 2 nebo 3 roky nasazene HA reseni mailoveho systemu, kde je i
MySQL. Je to cele resene pres drbd a heartbeat. Nic specialniho jsem na
MySQL neprovadel a pravda je, ze neni nijak tezce vytizena. Nicmene jak
u simulacnich testu padu tak v realnem provozu (asi 2x uz kleklo nejaky
zelezo na primaru) vzdycky MySQL bez uhony prezila a rozjela se na
sekundaru. Otazka je, jestli tam nemuze byt nejaky vykonnostni problem,
ja mam v db jen mailove usery (cca 150 lidi) a jejich nastaveni
webmailu, coz je nekde jinde nez 30 tisic useru...

rudiik