Bluetooth a parovani

Jan Cervenka witko-comp na volny.cz
Neděle Červenec 13 22:12:27 CEST 2008

Dobry den,

mam takovy problem, ktery uz nejakou dobu resim a reseni v nedohlednu....
Mam nb na kterem je Ubuntu 8.04 server , bluetooth funguje, skousel jsem
celkem 3 usb2bluetooth , mohu scanovat , ping , odesilat a prijimat soubory,
ale nedari se mi zarizeni sparovat (rad bych PDA mobil pouzil jako GPRS modem,
GPS modul ... ). Pokud pouziji hcitool cc mac:mac:mac:mac:mac , hcitool con -
zobrazi se mi pripojene  zarizeni - ovsem pouze poprve, podruhe se odpoji.
pokud pouziji rychle jeste hcitool auth mac:mac:mac:mac:mac , tak bud dostanu
not connected , nebo error (pritel google odpovida nejasne, co to
znamena ..). Pokud chci parovat obracene, tedy vyhledam PDA mobilem, po
zadani PIN mi kernel zPANICari ...

Procetl jsem , co se dalo , ale nic. Kde a Gnome nemam, musim v prikazove
radce (x.org ale mam), pokud by nekdo tusil ..... alespon nakopnout spravnym
smerem.

Predem dik  Honza