asi offtopic: DVI na notebooku Thinkpad

Úterý Červenec 15 21:33:42 CEST 2008

On Tue, 15 Jul 2008, Milos Prudek wrote:

> - O kolik horší je připojení z D-SUB notebooku do D-SUB LCD monitoru
> ve srovnání s připojením DVI-DVI normálního desktop počítače ?

Záleží na rozlišení. 1024x768 je obvykle v pohodě, ovšem když jsem zkoušel
1600x1200, tak to už v pohodě nebylo a písmenka se klepala, jako kdyby
měla zimnici. S krátkoúhlými displeji nemám žádnou zkušenost (nesnáším
je), ale limitující bude asi hlavně množství pixelů za sekundu.

> - Když pro Thinkpad zakoupím docking station s DVI portem, a připojim
> Docking station DVI na DVI monitoru, bude to plně digitální kvalita
> jako mám na běžném desktopu, [...]

V docking station (nebo port replikátoru) by mělo být opravdové DVI.
Hardware to umí, akorát na krabici nezbylo místo na další konektor
a tak je to vyvedené jen na tom dockovacím.

--
Pavel Kankovsky aka Peak                          / Jeremiah 9:21        \
"For death is come up into our MS Windows(tm)..." \ 21th century edition /