HP System Managment Homepage na OpenSUSE 10.3 (X86-64)

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Červenec 16 16:16:52 CEST 2008

Tak nakonec jsem to přihlašování rozchodil, odmítalo se to přihlásit pouze
na roota, ale výsledek je stejně nula, protože Smart Aray Configuration
Utility nenaběhne. Začínám z toho být poněkud zoufalý... :(