Neúspěšná kompilace driverů

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Čtvrtek Červenec 17 13:47:50 CEST 2008

Podle tohoto patche byla funkce v roce 2004 deprecateted, ve 2.6.22 uz
pravdepodobne neexistuje. Ovladace jsou zrejme urcene pro starsi jadro.
Lada

struct pci_driver {
* pci_module_init is obsolete, this stays here till we fix up all usages of it in the tree.
*/
-#define pci_module_init pci_register_driver
+static inline __deprecated __must_check int pci_module_init(struct pci_driver *drv)