Problemy s DNS v VMWARE

Petr Vavra petr na 4www.cz
Čtvrtek Červenec 17 16:01:32 CEST 2008

proste ji virtualne odeberete a pak zase virtualne date zpatky  :-)

Ale toto tomu nejspis nepomuze. Ale rano tu kolega bojoval s necim
podobnym a pomohlo toto:

echo "1" > /proc/sys/net/ipv4/ip_forward

samozrejme zadane na tom hostitelskem stroji. Normalne to na stroji s
jednou sitovkou mate nejspis vypnute, ted mate stroj s vice sitovkama a
pravdepodobne to zustalo vypnute. Ale mozna se pletu.

Petr Vavra