RE: Neúspěšná kompilace driverů

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Červenec 18 12:53:25 CEST 2008

Bohužel nic nejede, originál od Qlogicu vyžaduje kernel 2.6.19 a starší
stejně jako driver od HP, kernel driver je sice OK, ale ten zase nepodporuje
řadič pole od HP, takže pro změnu nejsou vidět disky. A bez přímé
viditelnosti na ten řadič od HP, který je za tím FC, se s tím nedá nic
dělat...
Ještě mě napadlo, že zkusím vynechat FC i řadič od HP a připojím to pole
přímo přes SCSI, ale netuším, jestli tohle bude fungovat. Mám trošku obavy,
že ten řadič tam musí být.