project management pod linuxem

Ing. Martin Hankovec martin.hankovec na ceskearchivy.cz
Pondělí Červenec 21 11:21:58 CEST 2008

Dobry den,
hledam project management system bezici na linuxovem serveru s webovym pristupem (nebo aspon se sdilenou databazi) - open source. Mel by mit ceskou lokalizaci (nebo aspon moznost lokalizace), klasickou spravu projektu, ukolu, kalendare, kontaktu apod. a moznost hlidani a automatickeho pocitani vydaju v projektech.

Zkusil jsem uz nekolik systemu, ale moc nevyhovuji, protoze:
- dotproject.net - prehledny a vse celkem ok, ale neumi pocitat vydaje v ramci projektu, i kdyz jdou vydaje v ukolech zadat :-(
- tutos - totalne neprehledne menu, jinak by asi vyhovel
- open workbench - funguje jen lokalne na stanici, pokud jsem to dobre pochopil, za praci v siti nutno zaplatit, neni lokalizace
- taskjuggler - vypada velmi dobre, ale funguje jen pod linuxem (neni webova aplikace)
- jxproject - nepocita vydaje

Nenapada prosim nekoho jeste jiny podobny system na vyzkouseni?
Dekuji a preji pekny den
Martin H.