HW nenarocna TV-karta s podporou v Linuxu

Petr Klíma petr.klima na sobriety.cz
Pondělí Červenec 21 13:28:00 CEST 2008

televizni karta v podstate nema minimalni HW pozadavky, ty, ktere se
vsude pisou jsou tam kvuli realtime enkodovani do nejakeho ztratoveho
formatu, cili je to otazka prilozeneho software. Ja jsem sveho casu na
1GHz Duronu enkodoval Divx 512x384 s datovym tokem tusim 1500kb/s a
zvladal to s vyuzitim CPU kolem 70-80%. MPEG2 chce samozrejme neco jineho...

Petr

--
Petr Klíma

Vývojář, správce sítě