HW nenarocna TV-karta s podporou v Linuxu

Petr Stehlík pstehlik na sophics.cz
Pondělí Červenec 21 16:03:46 CEST 2008

Kamil Krejča píše v Po 21. 07. 2008 v 14:28 +0200:
> Je to tak, pro recording neni potreba velky vykon, bohuzel pro zobrazeni
> uz to neplati. Mam MSI Digivox II (USB2), ktery se mi mimochodem pod
> Linuxem nepodarilo zatim rozchodit (drivery pro Linux byly na strankach
> vyrobce, bohuzel ne pro mnou zakoupenou revizi, ktera se od te
> podporovane lisi internim cipem, coz jsem nevedel). Takze se mi to
> podarilo rozbehat jen pod WinXP, a to i na PIII Celeronu 1.13GHz, ale to
> uz se pri sledovani TV neda delat nic jineho, zatizeni CPU je 80-100%.

Zobrazeni MPEG2 rozhodne neni tak narocna operace, i kdyz to samozrejme
zavisi asi na 60 vecech (deinterlacing, upscaling, zpusob pristupu do
videoram - Xv, Xvmc, OpenGL), ale v normalnim linuxu s tim hodne pomuze
kazda graficka karta z tohoto stoleti, takze to bezny procesor znatelne
nezatizi. Nestraste lidi...

Petr