RE: Neúspěšná kompilace driverů

Pondělí Červenec 21 22:43:01 CEST 2008

On Fri, 18 Jul 2008, Tomáš Koželuh wrote:

> Bohužel nic nejede, originál od Qlogicu vyžaduje kernel 2.6.19 a starší
> stejně jako driver od HP,

Aha, to mi nedošlo.

> kernel driver je sice OK, ale ten zase nepodporuje řadič pole od HP,
> takže pro změnu nejsou vidět disky. A bez přímé viditelnosti na ten
> řadič od HP, který je za tím FC, se s tím nedá nic dělat...

To mi připadá nějaké podezřelé. Pokud to pole není na FC vidět jako
normální diskové zařízení, tak by je měl někdo pořádně nakopat do hýždí.
Pro zajímavost: bylo v /proc/scsi/scsi vidět aspoň něco, nebo ani tam ne?
(Škoda, že někdo z qla... driveru ve vanille iniciativně amputoval
/proc/scsi/qla...)

--
Pavel Kankovsky aka Peak                          / Jeremiah 9:21        \
"For death is come up into our MS Windows(tm)..." \ 21th century edition /