HW nenarocna TV-karta s podporou v Linuxu

garabik-news-2005-05 na kassiopeia.juls.savba.sk garabik-news-2005-05 na kassiopeia.juls.savba.sk
Pondělí Červenec 21 22:48:56 CEST 2008

Petr Stehlík <pstehlik na sophics.cz> wrote:

> Zobrazeni MPEG2 rozhodne neni tak narocna operace, i kdyz to samozrejme
> zavisi asi na 60 vecech (deinterlacing, upscaling, zpusob pristupu do
> videoram - Xv, Xvmc, OpenGL), ale v normalnim linuxu s tim hodne pomuze
> kazda graficka karta z tohoto stoleti, takze to bezny procesor znatelne
> nezatizi. Nestraste lidi...

Tak, pred par rokmi som pozeral DVB-S na PIII 200 MHz. Do rozlisenia 720x576
to islo v pohode, pri 720x576 uz bolo CPU na 100% a mplayer nestihal (xine
ano).

A v dnesnej dobe som instaloval USB DVB-T na Asus EEE (600 MHz) a bez problemov sa da
pozerat s vytazenim CPU asi 30-40%.

| Radovan Garabík http://kassiopeia.juls.savba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ kassiopeia.juls.savba.sk     |