Ipstor

Pavel Just Pavel.Just na simac.cz
Úterý Červenec 22 15:45:34 CEST 2008

Zdravím.

   Používal jsem na ukládání dat SS4000-E model 4200. Bohužel po
posledním vypnutí
již nenaběhl. Tož jsem vytáhl disky a dal je do jiného stroje. Podle
obsahu linuxí partition
na každém disku bylo jasné, že používá k ukládání dat ipstor.
   Ovšem Linuxí partition vypadá značně podezdřele. /tmp, /home /root /conf
mají ve výpisu ls -l samé otazníky. Může mi někdo poslat obsah nebo dokaz
na správný obsah Linuxí partition? Zkoušel jsem kopii a fsck to opravilo,
ale na živo to nemám odvahu provést. Nemám kam udělat zálohu a data jsou
křehká. Případně nemá někdo s tímto kusem HW zkušnosti ?

Pavel

--
Tato zpráva neobsahuje viry, protože nepoužívám MS Windows.