Vydavatel serverovych certifikatu

Dalibor Kouřil dali na post.cz
Úterý Červenec 22 17:34:42 CEST 2008

> bohuzel netusim. V nabidkach firem vydavajicich certifikaty jsem to
> nezahledel (ale nehledal jsem nic podobneho)

Podle mě to z principu nejde, protože CA si vlastníka certifikátu musí
ověřit. Jak by ověřovala
certifikáty vystavené někým jiným když by ani nevěděla, že je ten
dotyčný vystavil ?
Dědění důvěryhodnosti vystavitele, tedy CA podle mě nebude nikdy možné.
Ale nikdy neříkej nikdy,
třeba někdo vymyslí postup jak toto udělat....