Kontakty, kalendar na Linuxu, MS outlook

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Červenec 22 20:58:28 CEST 2008

Tohle umí CommunigatePro s Exchange extension, ale to je cenově srovnatelná
varianta s nákupem MS Exchange a to asi není ono, že? Pak to umí i Kerio
Mail Server, ale zase není zadarmo, navíc jejich implementace je dost
otřesná.