restart ipop3d

Petr Vileta (fidokomik) stoupa na practisoft.cz
Středa Červenec 23 02:05:59 CEST 2008

Matej Cepl wrote:

> Promiňte, ale tohle je šílenství -- takovouhle archeologickou
> vykopávku mít na public facing serveru je bláznivost. Pořiďte si
> něco nového -- CentOS nebo tak (kvůli kompatibilitě s RH
> Linuxem).

No uz mi to kdosi rikal, ale proc si to myslite? Jsou na tom posledni zaplaty,
ktere pro to existovaly a naopak si myslim, ze je to dostatecne stare na to,
aby to nekdo zkousel napadnout. Navic to bezi na Celeronu 600MHz, takze tam
moc novy system nedam. Je to system, kde je do 20 domen s navstevnosti od 50
do 1000 pristupu denne, celkovy objem posty (obema smery) je kolem 50MB denne.
Me to proste zatim staci ;-)
Ostatne bydlim v domku starem 80 let a jezdim skodovkou 18 let starou a zadne
utoky na majetk nejsou. Soused, ktery domek prestavel uz tam mel sprejery a
jinemu sousedovi ukradli 3 mesice stare auto. Stare veci maji neco do sebe,
pokud jeste funguji :-)
--
Petr
Skype: callto://fidokomik