HW nenarocna TV-karta s podporou v Linuxu

Tomáš Krbec tomas.krbec na gmail.com
Středa Červenec 23 11:08:33 CEST 2008

Dne 22. červenec 2008 18:21 Jaroslav Lukesh <lukesh na seznam.cz> napsal(a):
> mpeg2 stíhaly už ty nejnižší PII a pII-300MHz zvládne přehrát divx/xvid
> (optimalizovaný mplayer v linuxu, std. distro potřebuje cca dvojnásobek). To
> jenom ďábelský marketing vám nutká myšlenky že to nejde a musíte mít co
> nejrychlejší stroj.

Připojím OT
Je to tak, přehrával jsem DVD v poklidu na Duron 800 s W2000. Vyměnil
jsem procesor za Athlon XP 1700+ a upgradoval na WinVista Ultimate a
přehrávání integrovaným DVD přehrávačem cuká.

Ve fedoře 9 v KDE4.1 RC něco se zapnutými 3D efekty to v mplayeru
naštěstí hraje normálně.

--
S pozdravem
Tomáš Krbec