restart ipop3d

Slavek Banko slavek.banko na axis.cz
Středa Červenec 23 11:52:36 CEST 2008

Dne st 23. července 2008 Ivan Stenda napsal(a):
> Prevadzkujem niekolko takychto "vykopavok" od RH 6.0 do 7.3, a nemam to
> vobec za "silenstvi". Viem presne ako a preco to robim :-).
>
> Btw jeden z dovodov je aj ten, ze RH 8.0 a vyssie a Fedora ako
> naslednik su IMHO zle pouzitelne.
>
> V case RH 8.0 som presiel na debian, potom som urobil este niekolko
> pokusov o navrat k Fedore na desktope ale bohuzial ...
> Toto necielim ako nahravku na flame, iba konstatujem svoje skusenosti.
>
> ivast

Také jsem po RedHatu 7.3 přešel na Debian, ale postupně jsem i všechny
takové "vykopávky" předělal z RedHatu na Debian, protože představa, že si
sám budu hlídat a posuzovat všechny bezpečnostní chyby všech programů
instalovaných z distribuce a buď je backportovat do stávajících verzí
nebo postupně kompilovat novější verze, mi prostě "šílená" připadá.

Řekl bych, že uvedené "pokud člověk ví, co dělá" může mít k "s klidným
svědomím" hodně daleko a původní tazatel to i ukázkově předvedl.

Slávek