restart ipop3d

Slavek Banko slavek.banko na axis.cz
Středa Červenec 23 17:05:03 CEST 2008

Dne st 23. července 2008 Matej Cepl napsal(a):

> ??? Tomuhle nerozumím, mohl byste to prosím trochu vysvětlit?
>
> Děkuji,
>
> matěj

Je snad jasné, že pokud se již o bezpečnostní aktualizace nestará tvůrce
distribuce (a že podpora pro RedHat 7.x skončila je bez diskuse), musí se
o ně starat ten, kdo příslušný systém nadále provozuje. Prostě kdo "ví co
dělá" a chce provozovat starší již nepodporovanou distribuci, *musí* na
svá bedra převzít úlohu "security teamu". A se zvyšujícím se stářím
distribuce to bude mít stále náročnější.

Slávek