restart ipop3d

Ivan Stenda ivast na mail.t-mobile.sk
Čtvrtek Červenec 24 09:26:46 CEST 2008

DD, ja si myslim, ze tvrdenia na ktore reagujete nie su daleko od
pravdy, aj ked boli prezentovane trochu zmatocnym sposobom.
Som presvedceny, ze "vykopavka" s instalovanym bezpecnostmymi patchmi je
odolnejsia ako novy system.

Napr. preto, ze pre tak minoritny system nebude nikto hladat bugy a
vyvijat exploity ( pokial nema extra motivaciu ). Inymi slovami,
kiddies, ktore po internete scanuju a hladaju vhodnu obet pre nastroj,
ktory prave nasli, pridu skratka.

A pokial existuje extra motivacia, tak ste aj tak na strane, na ktorej
nemozte vyhrat, bez ohladu na to aky moderny system mate.

Prijemny den
ivast