RE: Neúspěšná kompilace driverů

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Červenec 24 23:35:59 CEST 2008

Jo, přesně tak, MSA1500 (ve skutečnosti MSA1000, 1500 je ta krabice, do
které lze vložit 2xMSA1000) se prostě nedá nijak normálně nastavit. Ještě to
má v sobě RJ45 konektor, takže by s tím asi šlo něco dělat přes ILO, ale to
taky není nic moc standardního. Kromě ILO to jde teda ještě nastavit přes
webový rozhranní nebo CLI, ale ani jedno nefunguje při použití kernel
driverů.

> I když je pravda, že Qlogic by si také zasloužil kopnout někam, když
> svoje
> drivery nebyli schopní aktualizovat pro novější jádra.

> Jaký? Emulex? Pro zajímavost, jestli jste to zkoušel: funguje tam
> vanilkový driver, nebo jste musel použít driver od HP a/nebo přímo od
> výrobce?

V linuxu se ten Emulex hlásí jako "Emulex Corporation Zephyr LightPulse" a
na faktuře se hlásí jako "HP FCA2142SR". Drivery jsem tam dával přímo od
výrobce a pole po několika zoufalých experimentech bylo dřív nakonfigurovaný
na jiným stroji s Windows, ale CLI utilita od HP ten řadič teď nevidí, takže
bych tipoval, že ho nebude vidět ani s kernel driver, ale s ním by možná
fungoval aspoň ten řadič.