HW nenarocna TV-karta s podporou v Linuxu

Tomáš Krbec tomas.krbec na gmail.com
Pátek Červenec 25 12:34:39 CEST 2008

Dne 24. červenec 2008 21:34 Pavel Kankovsky
<peak na argo.troja.mff.cuni.cz> napsal(a):

> No to víte, když tam to DRM teď musí každý snímek kontrolovat, jestli to
> náhodou není pirátská kopie. :)

No spíš mám dojem, že MS uzavřel kolečko. NT 3.1 - NT3.51 -> grafický
subsystém mimo kernel
NT4.0 - WXP -> grafický subsystém v kernelu
WVista -> grafický subsystém mimo kernel

Ale to jsme fakt už heavy OT

--
S pozdravem
Tomáš Krbec