restart ipop3d

Petr Vileta (fidokomik) stoupa na practisoft.cz
Sobota Červenec 26 04:03:15 CEST 2008

Slávek Banko wrote:
> Jak někdo psal, u CentOSu mohou poskytovat podporu až 7 let.

Taky uz jsem o nem neco slysel, ze je podobny RH, tak asi prejdu na nej.

> Prosím, zkuste se zamyslet spíše nad tím, že by udržování systému na
> podporované verzi distribuce mohlo být snadné, než nad hledáním
> dalších úsměvných zdůvodňování, proč provozovat vykopávku.

Ale jo, pokud se to bude udrzovat vice mene samo ;-) Ted je musim nasetrit
zhruba 5000 Kc na nejaky pouzity pocitac, kde je alespon P4 na 3GHz. Zatim na
nej nemam, takze zustanu par mesicu jeste u te vykopavky.

--
Petr
Skype: callto://fidokomik

Odpovidejte na petr na practisoft cz