RE: Routování

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Neděle Červenec 27 22:04:21 CEST 2008

Důvod je, ten postup mně prostě nefunguje, z klienta se nikam dál nedostanu
a netuším proč. Působí to na mě, jako kdyby router neroutoval, ale nemůžu
přijít na to proč. Kontroloval jsem kernel a nevypadá to, že by bylo něco
špatně. :(
Když zkusím ten postup, tak sice z routeru vše funguje, routy vypadají taky
OK, ale klient zase nic.