RE: Routování

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Červenec 28 00:18:12 CEST 2008

Snažím se připojit pobočku do sítě. Nejdřív jsem narazil na problém s
fungováním přes tap. Všechno se vytvoří, ale pak neprojde už žádný další
packet. Podotýkám, že ostatní pobočky přes ten tap fungují normálně a jako
jediný vysvětlení mě napadá, že kernel je o dost novější než na zbytku.
Takže jsem se rozhodl použít tun, přímo na vzdáleným routeru (client)
vytvořím spojení, všechno je plně funkční, všude, kam můžu (existují routy),
tam se dopingám. Jenže nic dalšího za tím routerem neprojde. Zkoušel jsem
různý routování neúspěšně, zkoušel jsem i zde zmíněný postup přímo ze
stránek openvpn. Ten taky nefunguje, prostě za router se nic nedostane,
všechno končí na jeho vnitřní IP.
Už su z toho zoufalej, strávil jsem nad tím celou neděli a ve finále to bude
určitě nějaká kravina, na kterou jsem zapomněl... :-/