iptables a dva rozsahy sítí

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Červenec 28 14:46:35 CEST 2008

Tak bych měl ještě jeden dotaz, na kterej jsem nenašel nějakou rozumnou
odpověď. Potřebuju přesměrovat komunikaci na jinej port, ale je třeba tam
mít výjimku na dva rozsahy IP adres. Co jsem všechno zkoušel, tak se
nezadařilo a vždycky to vzalo pouze jeden rozsah. Když přidám druhý
pravidlo, tak je to na nic, protože se logicky řídí už tím prvním.
Pro jistotu přidávám, jak to teď vypadá:
iptables -I PREROUTING -t nat -i $lan -p tcp -d ! 1.2.0.0/16 --dport 1234 -j
DNAT --to 1.2.3.4:4321
a ještě k tomu potřebuju přidat ! 5.6.0.0/16, ale k ničemu jsem se
nedopracoval. Netušíte někdo, co na to použít? Předem díky...