RE: Postfix & procmail - kryptická hláška při plném mailboxu

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Neděle Červen 1 22:06:28 CEST 2008

Problém to neřeší, ale taky jsem potřeboval něco na třídění pošty a nakonec
jsem volil maildrop, protože umí pracovat s virtual boxy. Možná maildrop
tyto problémy mít nebude...