Postfix - omezeni pouziti milteru na prichozi postu, ktera NEpochazi z $mynetowork

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Červen 2 09:10:20 CEST 2008

Mně to globálně nefunguje, používám amavis a pro jednotlivý miltery jsem
musel definovat, co je lokální síť, takže clamav třeba maily kontroluje
vždy, i když to ve finále není na škodu a spamassassin lokální poštu
nekontroluje. Clamav by pravděpodobně taky šlo donutit, aby nic lokálního
nekontroloval, ale zas tolik důvodů k tomu není. Možná by to šlo vynutit i v
amavisu, pak by to šlo vypnout/zapnout globálně...