Nastaveni ALSA mixeru po bootu

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Pondělí Červen 2 12:44:12 CEST 2008

	Zdravim,

uz u druhe zakladni desky se setkavam s nasledujicim problemem:
nektera nastaveni ALSA mixeru jsou ve skutecnosti po restartu jina
nez si ALSA mysli. Teprve jejich zmena "tam a zpet" da do souladu
skutecny stav a pohled jadra. Samotne "alsactl restore" nepomuze,
protoze ALSA zrejme nesaha na ta nastaveni, u kterych si mysli ze
nedoslo ke zmene.

	Konkretne - na me zakladni desce ASUS M2R32-MVP mi nefunguje
vstup z mikrofonu do te doby, dokud v alsamixeru nenajdu nastaveni
"Input Source" (ktere je po bootu na hodnote "Mic") a nezmenim
je na "Front Mic" a pak zpet na "Mic".

	Setkal se s tim nekdo? Na nejake starsi desce se mi podobne
chovala jina kontrola (tusim ze mikrofon se tvaril jako capture zarizeni
ale nebyl - musel jsem capture prepnout na line-in a pak zpet, aby to
zacalo fungovat).

-Y.

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |