Automount - Fedora 8

Hana Skoumalova hana.skoumalova na ff.cuni.cz
Pondělí Červen 2 13:24:02 CEST 2008

Petr Simek wrote:

> A existuje skutecne adresar /net/grimm a ma spravna prava a neobsahuje
> adresar nebo soubor corp ? (na PC chomsky)

/net/grimm samozřejmě neexistuje, ten se vytvoří tím automountem.
Mezitím jsem přišla na další indicie, a sice že je nějaký problém na
grimmovi. Máme tu ještě jeden Sun, který spokojeně namountuje z
chomského, ale z grimma taky ne:

root na grimm# exportfs
/corp           chomsky.domena.cz
/corp           jakobson.domena.cz

root na jakobson# ls /net/grimm
/net/grimm: No such file or directory

V logu na jakobsonovi ani na grimmovi nic není. Adresář /corp je v
pořádku, když udělám ssh na grimma, můžu s ním normálně pracovat.
Soubory /etc/hosts jsou taky v pořádku (a hlavně se s nimi od pátku
nehýbalo).

H.S.