Router

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Červen 2 15:57:16 CEST 2008

Bohužel mám zkušenosti jenom s normálními distribucemi, především Gentoo a
něco málo OpenSuse, takže bohužel routerový distribuce jsem nezkoušel a tak
se ptám tady, jestli jich třeba někdo nezkoušel víc a nemá nějaký
zkušenosti. Chtělo by to hlavně něco, co už nemá ukončený vývoj nebo něco,
co má aktualizace jednou za tři roky bezpečnostní díra nedíra...
Předběžně to vypadá na IPCop, ale zatím není rozhodnuto, stroj musí být do
pátku nasazen, takže to docela spěchá...