spojeni 2 a vice cyrus serveru v jeden

Karel Karel bigkarel na seznam.cz
Úterý Červen 3 09:54:10 CEST 2008

Dobry den vsem,

mam na vas nasledujici dotaz. Mam cca 5 ruznych serveru (kazdy pro jineho klienta), s jinym vykonem. V dnesni dobe dokaze nekolika nasobne vyssi vykon (nez vsechny zminene servery dohromady) zajistit jeden dvouprocesorovy core2quad xeon server...

Muj pozadavek je, nejakym zpusobem spojit dohromady vsechny servery v 1 cyrus, tj. prekonvertovat mailboxy, zachovat nastaveni (prihlasene slozky, sieve), tj. jen priradit jednomu silnemu serveru prozatim vice ip adres (vsech 5ti serveru) nez se provede integrace na 1 ip adresu...  Je toto spojeni vubec mozne provest tak aby uzivatel nemusel nic u sebe prekonfigurovavat (myslim tim slozky prihlasovat, aby se mu vsechny zpravy neobjevily jako neprectene, nebo v pripade pop3 useru aby se mu vse nezacalo stahovat znova).

Vim ze muzu jit cestou virtualizace, ale to se mi nechce, nebot virtualizace napr pomoci XENu mi prijde z hlediska diskovych operaci (pri mnoho souborech zejmena) pomalejsi...  Vice nezavislych cyrusu na jednom nevirtualizovanem OS  se mi spustit nepovedlo (napr. se mi nedari povesit konkretni cyrus na konkretni ip adresu, vzdycky se povesuje na vsechny dostupne ip..)

Dekuji predem za vase typy,
Karel p.