kurzy pro začátečníky

"ing. Ladislav Vysloužil" info na vysla.net
Středa Červen 4 08:42:24 CEST 2008

Zminka o kurzech pro zacatecniky tam je, ale ve sluzbach uplne dole :-)

http://www.linuxsoft.cz/sluzby/pl.php

Poradenství v oblasti Linuxu
Linuxová školení pro začátečníky i pokročilé

     * 240 minut školení - 1000Kč
     * školení pro jednotlivce i skupiny
     * provádíme základní 4 hodinové kurzy i několikadenní intenzivní kurzy
     * individuální přístup dle potřeby
     * možnost slev pro skupiny
     * installfesty
     * více informací...