Postfix - omezeni pouziti milteru na prichozi postu, ktera NEpochazi z $mynetowork

Petr Vyhnal konfera na simerion.net
Čtvrtek Červen 5 11:31:28 CEST 2008

Zdravim,

a jak mate reseny prijem mailu? Ma server/postfix 2 interface vnejsi a
vnitrni nebo ma jen jeden? V pripade ze ma 2, tak se da namisto globalne
definovane smtpd instance v master.conf pouzit rozdeleni na 3 instance
nad kazdym interface (out, in, lo) s per-interface nastavenim, takze
treba na in interfacu se nebude provadet kontrola pres miltery atd.
Jinak to podle me osetrit nepujde. Pokud mate jen jedno fyzicke
interface, tak zkuste pouzit bud redirect na jiny port pres iptables pri
prichodu spojeni z lanu jak tu uz nekdo radil a nebo virtualni interface.

rudiik