Mail a DCC filter

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Sobota Červen 7 10:50:39 CEST 2008

Máme DCC jako součást testů přes Spamassassin. Je tam ještě Razor a Pyzor a
na Postfixu filtrování už po otevření relace z několika IP spamových
databází. A abych nezapomněl, tak tam je greylist. Týdně mně projdou asi tak
jeden až dva spamy a to obvykle kvůli tomu, že ještě někdo má schovaný
záznam na sekundární MX, který už je z DNS vyřazený kvůli greylistu. Na
čistým spamassassinu bez pořádně naučenýho baysianu dřív procházelo tak 20
spamů denně. Teď je bayesian taky čistý, kdyby se do něho dala stará
databáze s několika tisíci mailů, tak bych řekl, že by mně přišlo tak 3
spamy měsíčně...
Zatím si nikdo nestěžoval, že by mu nepřišel normální mail, ale bohužel
netuším, jak moc je učinný samotný DCC, ale určitě pomáhá...