FW: ipcop a smerovani

Jan Vondrak NP21 na telemarketing.cz
Pondělí Červen 9 08:00:56 CEST 2008

On tu nikdo tuhle distribuci nepouziva nebo mi ten dotaz do konfery nedosel?
Fiky!
JF

 -----Original Message-----
From: Jan Vondrak (linux na pandora.cz) [mailto:j_vondrak na telemarketing.cz]
Sent: Monday, June 02, 2008 4:02 PM
To: Konference "LINUX"
Subject: ipcop a smerovani

DDV.
Mam tu nainstalovany ipcop verze 1.4.16. Uvnitr site mam VPN do jine lokace. Pocitace maji jednu DGW a to tenhle FW. Na IPCopu je nastavena routa do site za VPN s DGW VPN brany.

Pokud udelam ping na ip za VPN (do druheho subnetu), tak zadna odpoved/
Pokud udelam tracert na ip za VPN (do druheho subnetu), tak je videt, ze ipcop provedl redirect a odpovi mi ipcop, brana do vpn, brana z vpn a pocitac v druhem subnetu

pokud potom udelam ping na ip za VPN (do druheho subnetu), tak uz odpovida.

problem jeste je, ze potrebuju smerovat nektere pakety do druheho subnetu i zvenku pres IPcop a to nevim jak udelat, aby je predaval na VPN gateway.

Doufam, ze jsem to popsal dostatecne rozumne, klidne se ptejte.
Diky za napady!
JF

---