Automount - Fedora 8

Matej Cepl mcepl na redhat.com
Středa Červen 11 10:41:46 CEST 2008

On 2008-06-02, 12:13 GMT, Hana Skoumalova wrote:
> Při tom posledním restartu jsme měli menší problém se síťovým
> kabelem - napoprvé jsme ho strčili do nesprávné síťovky. Je
> možné, že nějaký agilní skript vypne nfs, když zjistí, že
> nejsme na síti? A dá se mu to zakázat?

(je úžasné sledovat Vaše jména serverů -- bez toho, že mám
manželku lingvistku, tak bych se v tom už dávno ztratil ;-))

Rozhodně by žádný skript neměl hrabat do chkconfigu, to je
pitomost. Kdyby to byla Fedora 9 (nebo Rawhide, ale takoví
šílenci snad nejste), tak bych řekl, že byly jakési temné
problémy s nějakými upgrady, které udělali zmatek v /etc/rc*/
linkách, ale v F8 to pokud vím nebylo.

Zkusím se poptat,

Matěj