Download limit Apache

Karel Pavlik alstar na seznam.cz
Čtvrtek Červen 12 15:59:04 CEST 2008

Dobry den.

Mam problem s webovym serverem Apache v. 2.2.8 bezicim na Debianu Woody.
Problem spociva v tom, ze po nakopirovani souboru o velikosti 4,4GB jsem
schopen z webu stahnout pouze 2GB a pote se mi spojeni prerusi. Hledal
jsem kolem toho neco na Google a nasel, ze Apache do verze 2.2
nepodporuje soubory vetsi nez zminene 2GB (to by se me vsak nemelo
tykat). Zajima me, zda existuje nejaky parametr pri kompilaci
webserveru, ktery zapne podporu velkych souboru (large file support)
nebo zda je tato podpora pritomna v defaultni kompilaci (apache 2.2.8).
Potrebuji stahovat vetsi soubory a nedari se mi to rozchodit... Pokud
nekoho napadaji jine duvody proc by mi to treba nefunguje, tak budu rad
za informace.

Na zaver jenom poznamka: neni to problem prohlizece, ani systemu na
ktery stahuji, protoze z jineho webu mi to jde.

Dekuji za kazdou cennou radu.