HP ProCurve management

Petr Klí­ma Petr.Klima na madeta.cz
Pátek Červen 13 10:35:00 CEST 2008

Tomáš Koželuh napsal(a):
> No to je samozřejmě možnost, ale u telnetu je problém s automatizací,
> respektive login se mně nepodařilo zautomatizovat. CLI příkazy už bych pak
> nějak dohromady dal...

Co chcete automatizovat/scriptovat ?

Pokud chcete "automatické" nastavení při startu/prvním spuštění lze to
udělat pomocí tftp a nějakých atributů v bootp/dhcp (zabával jsme se s
tím v r. 2002, takže víc budete muset vygooglit ...)

Na ostatní (zakázání problémového portu) by mohlo pomoct SNMP, radius ...