vypalene DVD video nelze precist ve win

Dzon dzon na cbox.cz
Středa Červen 18 06:24:58 CEST 2008

> Nebude problém v tom že to nebude video dvd ?

Ne.

> Takže nebude to nějaká takováto blbost co tomu programu ve win překáží a
> nedokáže se s tím vyrovnat ?
>
> Prostě skus jiný program, případně přímo přehrát ten vob soubor.

Super napad, az na to, ze pod win TO DVD NEPRECTU, takze nevidim zadne
VOBy, nic.

Zkousel jsem uz vsechno mozne, krome growisofs a k3b i wodim, stale stejny
vysledek. Hral jsem si i s nastavenim locales pro pripad ze by nekde
vadilo UTF8, porad nic.
Copak vam to vsem funguje? :)

PS prosim o CC pripadnych odpovedi na mou adresu, nebo odkaz na *funkcni*
archiv konference... pokud existuje. Odkazy z linux.cz jsou nefunkcni
[http://www.linux.cz/cgi-bin/indexmsg.cgi?list=linux] nebo odkazuji do
news, kam se dostane zlomek zprav.