Reinstalace fontů (Firefox+Thunder)

Jan Řezníček honzarezna na seznam.cz
Čtvrtek Červen 19 06:57:07 CEST 2008

Zdravím všechny, poradí někdo s títmto problémem?
Neopatrně jsem aktualizoval Mandrivu 2008.1 z neoficiálního zdroje a nainstalovaly se mi nějaká témata a další součásti KDE. Všechno se mi podařilo úspěšně odinstalovat a přeinstalovat oficiálními verzemi, takže to vypadá a funguje jak předtím, ale jeden problém zůstal.
Ve Firefoxu a v Thunderbirdu se mi místo nabídek zobrazují jen malé čárečky , takže se v tom ani nejde orientovat a nějak to přenastavit. Vypadá to, jako by mi chyběl defaultní font. Jak bych to měl vyřešit, popř jak zjistit, jestli mám nainstalovaný stardardní balík fontů? Nebo je chyba v něčem jiném?
Díky moc
Honza