Reinstalace fontů (Firefox+Thunder)

Milan Berka Milan.Berka na gmail.com
Čtvrtek Červen 19 14:54:47 CEST 2008

Poradit neumím, ale mám podobný problém v jiné aplikaci. Přešel jsem z
Fedora 8 na Fedora 9, pokud v CrossOver Linux pustím Word, Excel nebo
cokoliv jiného, všechno funguje do doby než vyberu položku v menu - pak
se z ní stane rozsypaný čaj a takové to už zůstane, zkoušel jsem to
přeinstalovat, ale výsledek je stejný. Taky to vypadá, že někde vypadl
font, v mém případě ale inverzní...
Všechno ostatní všude jinde je OK. Reinstalace MS fontů v CrossOver
nepomůže.

MB.