Reinstalace fontů (Firefox+Thunder)

garabik-news-2005-05 na kassiopeia.juls.savba.sk garabik-news-2005-05 na kassiopeia.juls.savba.sk
Čtvrtek Červen 19 17:37:57 CEST 2008

Jan Řezníček <honzarezna na seznam.cz> wrote:
> Zdravím všechny, poradí někdo s títmto problémem?
> Neopatrně jsem aktualizoval Mandrivu 2008.1 z neoficiálního zdroje a nainstalovaly se mi nějaká témata a další součásti KDE. Všechno se mi podařilo úspěšně odinstalovat a přeinstalovat oficiálními verzemi, takže to vypadá a funguje jak předtím, ale jeden problém zůstal.
> [...]

Ja som mal podobny problem s openoffice a debianom, chyba sa nakoniec
ukazala byt v nenastavenom dpi (neviem, ci si openoffice nevedel zistit
autodetekovany, alebo mu 96dpi nesedelo, ale po nastaveni dpi natvrdo v
xserverrc to islo). Na pricinu som prisiel tak, ze OO islo bez
problemov na vzdialenom displayi cez X11+ssh, to bol dost silny naznak,
kde hladat chybu.

| Radovan Garabík http://kassiopeia.juls.savba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ kassiopeia.juls.savba.sk     |