overeni mailu

Jahn Erik erik.jahn na pvk.cz
Pátek Červen 20 14:45:02 CEST 2008

Dobry den, tohle Vam taky 100pro nebude fungovat nebot RCPT TO: vam nemusi overit, jestli dana adresa skutecne funguje, zalezi na konfiguraci mail serveru. Tusil jsem to, ale radsi vyzkousel ...
RCPT TO:hugozhor na nasedomena.cz
Ok

ale zadny Hugo z hor u nas neni ;)

Erik

Dne 20.6.2008 03:13 , "Petr Vileta" <stoupa na practisoft.cz> napsal(a):

Michal Dobes wrote:

> Implementovat si do webové aplikace něco, co dělá v podstatě SMTP
> callback: http://en.wikipedia.org/wiki/Callback_verification

Koukam na to a asi to nebude moc fungovat. Me spis napadlo neco takoveho
(S=server, C=client):

S: 220 smtp.example.com ESMTP Postfix
C: HELO relay.example.org
S: 250 Hello relay.example.org, I am glad to meet you
C: MAIL FROM:<bob na example.org>
S: 250 Ok
C: RCPT TO:<alice na example.com>
S: 250 Ok

Ted by melo nasledovat
C: DATA
ale ja bych misto toho poslal QUIT. Mel bych overeno, ze jsem na vsechny moje
dotazy (HELO, MAIL FROM, RCPT TO) dostal spravnou odpoved a to mi staci.

Jaky je vas nazor?
--
Petr
Skype: callto://fidokomik