overeni mailu

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Sobota Červen 21 03:36:46 CEST 2008

Jahn Erik wrote:
> Dobry den, tohle Vam taky 100pro nebude fungovat nebot RCPT TO: vam
> nemusi overit, jestli dana adresa skutecne funguje, zalezi na
> konfiguraci mail serveru. Tusil jsem to, ale radsi vyzkousel ...
> RCPT TO:hugozhor na nasedomena.cz
> Ok
>
> ale zadny Hugo z hor u nas neni ;)

No dobre a co se tedy s pripadnym mailem pro Huga stane? Bude odmitnut
pozdeji, vracen, zahozen, dorucen nekomu jinemu (sekretarce)?
Ja to zkousel na svem serveru a pokud tady domena ma pevne definovane
prijemce, tak se to odmitne po RCPT TO. Pokud ma mailovy kos, tak se prijem
potvrdi, a samozrejme se to pak i nekam doruci (do toho kose).
--
Petr
Skype: callto://fidokomik

Odpovidejte na petr na practisoft cz