overeni mailu

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Neděle Červen 22 02:52:37 CEST 2008

Martin Kraus wrote:

> no muzou si udrzovat informaci o ip adresach, ktere jen testuji
> existenci adres. to ze tam pak skutecne poslete mail vas od spammera
> neodlisuje. takze to nekolikrat udelate a oni vas uriznou.

No ja to zase nebudu delat tak casto. Navstevnost formularu, kde to chci
delat, je tak 1 uzivatel za den a to jeste maji ruzne "zpatecni" maily. Potiz
by mozna mohla nastat na oblibenych serverech, jako seznam, centrum atd.

> mimoto, napriklad postfix muzete nastavit tak, aby chybu o
> neexistujicim prijemci vracel napriklad az po "data", pripadne vas
> muze odmitat pomoci 4xx, prestoze mail od vas nikdy neprijme, takze
> nakonec stejne nebudete vedet, zda skutecne neumi, nebo je jen nejaka
> docasna chyba.
>
> nejspolehlivejsi je poslat nejakou dulezitou informaci(napriklad
> nejaky unikatni string) v mailu, a uzivatel musi tuto informaci
> pouzit behem registrace. ovsem to neni uplne user friendly a vetsinu
> lidi to spis nastve.

No me jde o to, ze vetsinou po vyplneni toho formulare je treba poslat
uzivateli prave ta dulezita data. Napriklad potvrzeni objednavky s jejim
evidencnim cislem pro pozdejsi sledovani, potvrzeni rezervace v penzionu,
heslo k nove zrizenemu uctu nebo pro download souboru. Jenze kdyz nejaky
trubka uvede venca na senam.cz misto venca na seznam.cz tak je to potom tezke mu
neco poslat :-)

--
Petr
Skype: callto://fidokomik