overeni mailu

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Neděle Červen 22 02:56:14 CEST 2008

Petr Vavra wrote:
> Martin Kraus wrote:
> Cca pred tremi lety jsem podobny test pouzil pri rozesilani ceniku
> (vyzadaneho) na vetsi mnoztvi adres, z nichz ale nektere uz
> neexistovaly a mail se vracel. Protoze jsem nechtel zbytecne posilat
> na neexistujici adresy, testnul jsem to nize popsanym zpusobem. Tehdy
> konkretne na centrum.cz stacilo 15 dotazu na neexistujici adresy
> behem hodiny z konkretni IP na to, aby ma  IP skoncila na verejnem
> blacklistu. Tehdy byl centrum.cz  jediny, kdo  se zachoval takto, ale
> obecne bych to nedoporucil - nevite, co udela protistrana, kdyz ji
> [...]
Zacinam premislet o tom, ze pokud ten formular bude casto navstevovany, tak ze
budu odesilat skutecny mail i s obsahem (treba "testovaci mail, ignorujte
ho"). Pokud bude navstevnost formulare mala, tak asi budu delat jen jednoduchy
test.
Mimochodem, nevite jaka je odpoved v pripade, ze jsem na blacklistu?
--
Petr
Skype: callto://fidokomik

Odpovidejte na petr na practisoft cz