Reinstalace fontů (Firefox+Thunder)

honzarezna honzarezna na seznam.cz
Neděle Červen 22 00:44:31 CEST 2008

Díky, smazání profilu mě napadlo, ale spuštění z konzole ne. No a tam to
vypsalo něco jako "Default GTK font doesnt have right size." Takže jsem
mrkl do Ovládacího Centra a tam jsem si všiml, že je tam položka Vynutit
DPI písma. A když jsem položku změnil ze zakázáno na 96DPI, tak se
Firefox zobrazuje správně.
Díky všem.
Honza